Лесно пазаруване с експресни каси на самообслужване
2018-12-03
Назад

В началото на празничния декември зарадвахме своите клиенти с иновативни каси на самообслужване в супермаркета ни в ж.к. „Мусагеница“, който е сред най-посещаваните обекти от веригата.

“В последните две години начинът, по който клиентите пазаруват, се променя. Затова и ние активно се стараем да работим и в посока подобряване на клиентското преживяване. Проектът за каси на самообслужване е само един от примерите за това.”, сподели по време на представянето изпълнителният директор на “Максима България” Едвинас Волкас.

По думите му веригата инвестира все повече в удобство и комфорт. “Нашите клиенти разчитат на ежедневното пазаруване, такъв е и моделът ни на работа. Ние сме близо до техния дом, а магазините ни са практично устроени. Но за никого не е тайна, че в пикови часове на касите в супермаркетите се струпват повече хора. За да оптимизираме времето, в което клиентите се налага да чакат, за да платят своите продукти, взехме решение да инсталираме каси на самообслужване. Така вярваме въведохме улеснение в тяхното ежедневно пазаруване.”, споделя още генералният директор.

Новите каси в магазина в Мусагеница са общо четири. Механизмът на работа позволява клиентите самостоятелно да маркират стоките, които искат да закупят, като ги поставите на обозначените за целта места. На касите са инсталирани и везни, на които да се измерят избраните плодове, зеленчуци или насипни бонбони.

Заплащането става в брой или с банкова карта. Освен това всеки има възможност и да върне продукт, в случай че размисли. Всички ползватели на лоялната програма на T MARKET могат пълноценно да използват отстъпките със своята карта Благодаря, точно както и на обикновените каси. А за да бъде работата с касите на самообслужване максимално лесна, можете да проследите отселните стъпки чрез специално подготвено за целта видео, което нагледно показва на монитора всяка команда, която следва да бъде изпълнена.

В случай на нужда от помощ, клиентите ще могат да се обърнат към T MARKET Express асистента, който ще отговаря на въпросите, свързани с касите на самообслужване, или ще помага при работата с тях.