T MARKET планира активна експанзия
2019-03-11
Назад

Сериозен ръст на броя на обектите, инвестиции в нови формати супермаркети, нови канали за търговия и разширяване на асортимента от прясно сготвени качествени храни планира веригата T MARKET. Стратегията за развитие на компанията в следващите 7 години се концентрира около интересите и предпочитанията на съвременния потребител и активната експанзия.

 

Веригата ще работи в посока устойчиво развитие чрез оптимизиране на работните процеси, повишаване на ефективността и внедряване на нови технологии, които да редуцират влиянието върху околната среда. Основна цел на T MARKET ще бъде предлагането на здравословна храна, висококачествени пресни продукти собствено производство и подобряване на клиентското преживяване при пазаруване.

 

„Както досега, така и занапред планираме да отваряме магазини в цялата страна включително и в по-малките населени места. Ще работим още по-активно за разширяване на мрежата и за подобряване на предлаганите услуги. Вече спечелихме доверието на клиентите в градовете, в които присъстваме. Затова стратегията ни за развитие в следващите години се концентрира около изменящите се предпочитания на потребителите и досега им с нас като компания във всяка точка от пазаруването“, споделя Едвинас Волкас,  генерален директор на компанията-собственик „Максима България“.

 

През 2019 година веригата ще отвори поне 4 нови супермаркета и ще реновира минимум 4 от дългогодишните си обекти. „Ще откриваме нови работни места и ще инвестираме все повече в служителите ни и техните компетенции. Във времето изградихме стабилен екип от над 1500 души. Благодарение на тяхната отдаденост успяхме да се развием като компания. Новата посока, която заедно поемаме, се фокусира върху това да бъдем предпочитания избор за всекидневни покупки“, допълва генералният директор на „Максима България“.