Верига магазини T MARKET, част от литовската MAXIMA GRUPE, демонстрира сериозен икономически растеж през 2019 г. и затвърждава своите позиции сред лидерите на пазара.
T MARKET се изкачва с цели 19 места в престижната годишна класация „К100: Най-големите компании в България“ на вестник „Капитал“ и дава сериозни заявки за 2020 г. Този напредък не е случаен, а е част от стратегията на компанията за стабилен растеж и експанзия на своята дейност. Увеличението на приходите с 12,6% превръща T MARKET във втория най-бързо растящ пазар в MAXIMA GRUPE след Полша.
Компанията е седма в класацията ТОП 20 на търговските вериги в България и отчита висока рентабилност сред хранителните вериги. Част от двуцифреното увеличение на оборота в България се дължи на откриването на нови магазини - общо 8 през изминалата година. В края на 2019 г. компанията има 82 магазина в 40 града в цялата страна.
Възходът продължава и през тази година. Само за първите 6 месеца на 2020 г., T MARKET вече може да се похвали с няколко мащабни реализирани проекта. През април беше открит най-големият магазин на компанията в страната, с което T MARKET категорично си затвърди позицията на водеща хранителна верига в Пловдив.
„За нас е чест вече 15 години да сме сред 10-те най-успешни компании в своята област и първи от веригите магазини за продажба на дребно със свой собствен онлайн магазин. В основата на този успех стои доверието на нашите клиенти и усърдният труд на моите колеги. Максима България е и в ТОП 50 на най-големите работодатели в България и въпреки кризата, ние продължаваме да се развиваме и се стремим да бъдем в максимална полза на хората“, коментира Петър Павлов, генерален директор на Максима България.
Коментирането на тази статия е ограничено