РАБОТА В КОМПАНИИТЕ ОТ ГРУПАТА „МАКСИМА“

T MARKET е част от литовската компания за търговия с бързооборотни стоки Maxima Grupе Uab. Към момента над 30 000 души са част от екипите на различните предприятия на Maxima. Бързото им развитие предполага разрастване на персонала и наемането на нови кадри с всяка следваща година.
 

РАБОТА В T MARKET ЗА СПЕЦИАЛИСТИ ОТ РАЗЛИЧНИ ОБЛАСТИ

T MARKET не се концентрира само и единствено в покупката и продажбата на стоки. Екипът ни е съставен и от специалисти в сферата на недвижимите имоти, маркетинга, логистиката, ИТ, управлението на персонал, счетоводството, инженерните науки и, разбира се, търговията. Ето защо познанията ви в тези области ще се разглеждат като предимство и ще могат да допринесат за още по-бързото развитие на нашата компания.
 

ПРИДОБИВАНЕ НА ОПИТ, ЗНАНИЯ И ВЪЗМОЖНОСТИ ЗА КАРИЕРА

Едно от предимствата на работата във всички предприятия от групата на Maxima е възможността за кариерно израстване. Дори да не притежавате специализирано образование, ние ценим ентусиазмът, отговорността и желанието за работа. Те са водещите предпоставки за професионалното развитие на нашите служители. В зависимост от всяка позиция, T MARKET осигурява обучения на работното място или в Центъра за обучение.

ЛИЧНИ ДАННИ

Конфиденциалността на личните Ви данни е гарантирана. Вашите лични данни ще се обработват за целите на процедурата по подбор на персонал от „Максима България“ ЕООД, действащо в качеството на администратор на лични данни при спазване на действащото законодателство за защита на личните данни. Допълнителна информация, която сме длъжни да Ви предоставим, можете да намерите на http://tmarket.bg/page/uvedomlenie-otnosno-obrabotkata-na-lichnite-danni-na-kandidati-za-rabota-v-maksima-balgariya-eood.

КОНТАКТИ

За детайлна информация относно свободни работни места и условия, Ви насърчаваме да се свържете с отдел "Човешки ресурси" на телефон: 02/8013900 или чрез имейл: hr@maximabulgaria.bg.

Свободни позиции

ЗА НОВ МАГАЗИН – ГР. НОВА ЗАГОРА

 

УПРАВИТЕЛ НА МАГАЗИН

Задължения:

  • Осигурява изпълнение на плана за продажби на магазина;
  • Управлява процеса на заявките в магазина;
  • Ръководи персонала на магазина, изготвя графици за работа, участва в обученията на нови служители, решава конфликтни ситуации;
  • Контролира работата на служителите в магазина с цел недопускане на брак извън нормите;
  • Организира и контролира правилното и качествено подреждане и излагане на стоките;
  • Упражнява контрол на отчетите на касиерите и инкасирането на паричните средства;
  • Контролира приема на стоки в магазина - заприхождаване, количества и вид на стоката с цел недопускане на липси и брак на стоки;
  • Участва в планирани и извънредни ревизии на магазина.

 

Изисквания:

  • Опит на подобна позиция в сферата на бързооборотните стоки - мин. 1 година;
  • Административни, организационни и лидерски умения;
  • Инициативност и умения за работа с хора;
  • Висше или средно образование.

 

ЗАМЕСТНИК УПРАВИТЕЛ

Задължения:

  • Подпомага дейността на Управителя на магазина при ръководенето, организирането, координирането на цялостния търговски процес;
  • Отговаря за отварянето или затварянето на търговския обект;
  • Следи и участва в процесите по правилно приемане, съхранение, подготовка за продажба, маркировка на стоките;
  • Отговаря за състоянието на търговска зала – изправност на хладилни витрини, позициониране на стока;
  • Следи и участва в процесите по контрол на качеството, подобаващия вид и сроковете на реализация на продаваните стоки;
  • Организира работата на служителите по смяна, гарантира качественото обслужване на клиентите;
  • Информира служителите за настъпили промени в цените на продуктите.

 

Изисквания:

  • Опит на подобна позиция в сферата на бързооборотните стоки - мин. 1 година;
  • Административни, търговски, организационни и лидерски умения;
  • Инициативност и умения за работа с хора;
  • Висше или средно образование.

 

Служители на КАСА

* Бързо и внимателно обслужва клиентите на касова зона.

Служители в ТЪРГОВСКА ЗАЛА

* Аранжира стоките на щандовете и витрините съгласно стандартите на компанията.

Служители на КУЛИНАРЕН ЩАНД

* Обслужва клиенти на кулинарна витрина.

 

Компанията предлага:

  • Работна среда с добри практики и позитивна атмосфера;
  • Въвеждащо обучение;
  • Реална оценка на трудовото представяне, възможност за развитие и мотивиращо възнаграждение;
  • Сигурно работно място, възможност за развитие и професионална реализация в голяма международна компания.
МЕНИДЖЪР СТОКОВА ГРУПА (BUYER)


Задължения:

  • Определя, планира и управлява асортимента на поверената му стокова група;
  • Преговаря с доставчици от съответната стокова група за цени, качество и срокове на доставки;
  • Анализира продажбите от поверената му стокова група;

Следи развитието на пазара и конкурентите, търси и дава предложения за нови потенциални възможности за развитие на асортимента.

Изисквания:

  • Висше образование;
  • Опит на сходна позиция;
  • Много добри компютърни умения;
  • Владеене на английски или руски език е предимство;
  • Инициативност, комуникативност, умение за работа в екип;


Ние Ви предлагаме

  • Реализация в голяма, международна компания;
  • Дългосрочно професионално развитие;
  • Конкурентно възнаграждение;


Ако предложението представлява интерес за Вас, моля изпратете своята професионална автобиография на имейл: hr@maximabulgaria.bg, в която следва да посочите минимума категории лични данни за съответната позиция: име и фамилия; телефонен номер; имейл адрес; данни за професионален опит; данни за образование и обучение; лични умения; говорими езици; комуникационни, организационни/управленски, професионални и други умения; данни за правоспособност за управление на МПС, ако такива данни се изискват за съответната длъжност.

Най-учтиво Ви молим да не включвате други лични данни в автобиографията си.

Асистент отдел "Покупки"

Отговорности:

  • Подпомага категори мениджъра в ежедневните му задължения, включващи определянето и договарянето на асортимента на стоките в магазина, цени и срокове на доставка;
  • Следи наличностите на стоките от постоянния асортимент и акциите;
  • Администрира асортимента на съответната категория в системата;
  • Изготвя справки и отчети.


Изисквания:

  • Висше образование;
  • Практически опит при работа с Excel;
  • Владеене на английски, руски или полски език е предимство;
  • Аналитично мислене, точност и организираност;

Компанията предлага:

  • Коректни трудови взаимоотношения и редовно изплащане на възнаграждението;
  • Възможност за личностно и професионално развитие;
  • Работа в добър екип от професионалисти;

Възможност за дългосрочна работа в стабилна международна компания, с утвърдени позиции на пазара.

Ако предложението представлява интерес за Вас, моля изпратете своята професионална автобиография на имейл: hr@maximabulgaria.bg, в която следва да посочите минимума категории лични данни за съответната позиция: име и фамилия; телефонен номер; имейл адрес; данни за професионален опит; данни за образование и обучение; лични умения; говорими езици; комуникационни, организационни/управленски, професионални и други умения; данни за правоспособност за управление на МПС, ако такива данни се изискват за съответната длъжност.

Най-учтиво Ви молим да не включвате други лични данни в автобиографията си.

Business Analyst

We are looking for a new colleague to join our Business Insight team, which is a part of the Finance Department

MAIN RESPONSIBILITIES:
• Control of the business department’s targets and KPI’s. Such as Retail/Front margin, Turnover, Bonuses, Losses and other
• Compare factual and forecast data with budgeted
• Recommend actions by analyzing and interpreting data. Understanding the processes
• Participate in one month ahead forecast for business KPI’s
• Support Head of BI with ad-hoc analysis


REQUIREMENTS:
• University degree in Economics, Finance, Accounting, Business administration or related
• Related experience will be considered as an advantage
• Ability to work in tight deadlines
• Confident user of MS Excel – it’s a must
• Analytical skills with attention to details
• Good communicational skills
• A very good command of English (both spoken and written) is essential
• Previous experience with SAP will be considered an advantage

WE OFFER:
• To be a part of a fast-growing international company
• Professional development
• Friendly and casual work environment
• Take part in implementing new BI solution in management reporting

Администратор съдържание Online магазин

 Основни задължения:

- Организира работата по обогатяване на продуктовото съдържание в сайта;

- Комуникация с партньори и доставчици;

-Подпомага и координира всички действия по актуализиране на информацията в сайта на дружеството;

-Канализира и обобщава обратната връзка за необходимите промени за продуктовата информация за уебсайта;

-Администрира съдържание – сайт на Online магазин.

Изисквания:

- Опит в управлението на съдържанието;

- Опит в онлайн търговията;

- Опит с платформи за онлайн търговия;

- Опит с писане на съдържание;

- Опит с работа с HTML.

Ние предлагаме:

- Възможност за дългосрочна работа в стабилна международна компания, с утвърдени позиции на пазара;

- Добра работна среда от професионалисти;

- Възможност за професионално развитие и доказване;

- Работно място с отлична възможност за разгръщане на потенциала и свобода на творческото мислене.

Ако предложението представлява интерес за Вас, моля изпратете своята професионална автобиография, в която следва да посочите минимумът категории лични данни за съответната позиция : име и фамилия; телефонен номер; имейл адрес; данни за професионален опит; данни за образование и обучение; лични умения; говорими езици; комуникационни, организационни / управленски, професионални и други умения; данни за правоспособност за управление на МПС ако такива данни се изискват за съответната длъжност.

Най-учтиво Ви молим да не включвате други лични данни в автобиографията си.

 

Верига супермаркети T МАРКЕТ


Т МАРКЕТ
е доверен партньор за практично пазаруване на своите клиенти в 40 малки и големи градове в цяла България. Във всички наши 85 магазина, разположени на 400-800 кв. м. търговска площ, може да намерите разнообразие от пресни и свежи хранителни продукти, както и голям асортимент от домакински стоки. Към момента за 
Максима България работят над 1600 души в цялата страна. 

Сравнение на продукти