СВОБОДНИ ПОЗИЦИИ

ЗАМЕСТНИК ГЛАВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ

Отговорности:

  • Отговаря за адекватното прилагане на действащата нормативна уредба в страната, Международните Стандарти за Финансово Отчитане (МСФО) и счетоводната политика на Компанията;
  • Организира, управлява и контролира процесите на осчетоводяване в системата, така че да се осигури навременно и коректно извършване на счетоводните записвания;
  • Разпределя текущите задачи, определя и контролира начините и сроковете за изпълнение, подпомага и насочва служителите в процеса на изпълнението им;
  • Осъществява разсрочване на разходи за бъдещи периоди;
  • Отговаря за своевременното съставяне на балансите и счетоводните отчети в установените срокове;
  • Одобрява всички ежедневни плащания, извършвани чрез банковата система за разплащания Multicash;
  • Подпомага изготвянето на официални годишни, тримесечни и текущи счетоводни отчети.

Изисквания:

  • Висше икономическо образование;
  • Минимум 3 години опит като счетоводител, предимство е опит в управление на екип или предишна сходна длъжност;
  • Задълбочено познаване и използване на Националите и Международните счетоводни стандарти;
  • Отлична компютърна грамотност и работа с MS Office, ERP система;
  • Аналитично мислене и готовност за поемане на отговорност;
  • Точност, стриктност, високо ниво на лична организираност;
  • Самостоятелност при извършване на поставените задачи.

СЧЕТОВОДИТЕЛ, КАСОВА ДЕЙНОСТ

Отговорности:

  • Осъществява контрол и отчет на главните каси в търговските обекти;
  • Участва в извършването на ревизии и последващ отчет на касите;
  • Участва в периодични проверки свързани с коректността на отчетените от търговските обекти суми;
  • Осчетоводява документи постъпили от операторите на ваучери.

Изисквания:

  • Икономическо образование;
  • Опит на подобна позиция;• Организираност и прецизност;
  • Владеене на Excel;
  • Опит със SAP ще се счита за предимство;• Умение за работа в екип;
  • Шофьорска книжка.

СЧЕТОВОДИТЕЛ, ДМА

Отговорности:

  • Изрядно, своевременно и законосъобразно осчетоводяване на фактури за закупени дълготрайни активи и общи разходи;
  • Начисляване на месечната амортизация;
  • Контрол върху дълготрайните активи;
  • Изготвяне на справки.

Изисквания:

  • Икономическо образование;
  • Опит на подобна позиция;
  • Организираност и прецизност;
  • Опит със SAP и Excel ще се счита за сериозно предимство;
  • Умение за работа в екип.

Компанията предлага:

  • Въвеждащо обучение;
  • Работна среда с добри практики и позитивна атмосфера;
  • Реална оценка на трудовото представяне, възможност за развитие и мотивиращо възнаграждение;
  • Сигурно работно място, възможност за развитие и професионална реализация в голяма международна компания.

Ако някое от предложенията представлява интерес за Вас, моля изпратете своята професионална автобиография, в която следва да посочите минимумът категории лични данни за съответната позиция : име и фамилия; телефонен номер; имейл адрес; данни за професионален опит; данни за образование и обучение; лични умения; говорими езици; комуникационни, организационни/ управленски, професионални и други умения; данни за правоспособност за управление на МПС ако такива данни се изискват за съответната длъжност.

Най-учтиво Ви молим да не включвате други лични данни в автобиографията си.

Контакт с нас: 

e-mail: [email protected]

тел.: 0899992437


 

Верига супермаркети T МАРКЕТ


Т МАРКЕТ
е доверен партньор за практично пазаруване на своите клиенти в 62 малки и големи градове в цяла България. Във всички наши 112 магазина може да намерите разнообразие от пресни и свежи хранителни продукти, както и голям асортимент от домакински стоки. Към момента за 
Максима България работят над 2300 души в цялата страна. 

Сравнение на продукти