СВОБОДНИ ПОЗИЦИИ
ЗАМЕСТНИК ГЛАВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ
Отговорности:
- Отговаря за адекватното прилагане на действащата нормативна уредба в страната, Международните Стандарти за Финансово Отчитане (МСФО) и счетоводната политика на Компанията;
- Организира, управлява и контролира процесите на осчетоводяване в системата, така че да се осигури навременно и коректно извършване на счетоводните записвания;
- Разпределя текущите задачи, определя и контролира начините и сроковете за изпълнение, подпомага и насочва служителите в процеса на изпълнението им;
- Осъществява разсрочване на разходи за бъдещи периоди;
- Отговаря за своевременното съставяне на балансите и счетоводните отчети в установените срокове;
- Одобрява всички ежедневни плащания, извършвани чрез банковата система за разплащания Multicash;
- Подпомага изготвянето на официални годишни, тримесечни и текущи счетоводни отчети.
Изисквания:
- Висше икономическо образование;
- Минимум 3 години опит като счетоводител, предимство е опит в управление на екип или предишна сходна длъжност;
- Задълбочено познаване и използване на Националите и Международните счетоводни стандарти;
- Отлична компютърна грамотност и работа с MS Office, ERP система;
- Аналитично мислене и готовност за поемане на отговорност;
- Точност, стриктност, високо ниво на лична организираност;
- Самостоятелност при извършване на поставените задачи.
СЧЕТОВОДИТЕЛ, КАСОВА ДЕЙНОСТ
Отговорности:
- Осъществява контрол и отчет на главните каси в търговските обекти;
- Участва в извършването на ревизии и последващ отчет на касите;
- Участва в периодични проверки свързани с коректността на отчетените от търговските обекти суми;
- Осчетоводява документи постъпили от операторите на ваучери.
Изисквания:
- Икономическо образование;
- Опит на подобна позиция;• Организираност и прецизност;
- Владеене на Excel;
- Опит със SAP ще се счита за предимство;• Умение за работа в екип;
- Шофьорска книжка.
СЧЕТОВОДИТЕЛ, ДМА
Отговорности:
- Изрядно, своевременно и законосъобразно осчетоводяване на фактури за закупени дълготрайни активи и общи разходи;
- Начисляване на месечната амортизация;
- Контрол върху дълготрайните активи;
- Изготвяне на справки.
Изисквания:
- Икономическо образование;
- Опит на подобна позиция;
- Организираност и прецизност;
- Опит със SAP и Excel ще се счита за сериозно предимство;
- Умение за работа в екип.
Компанията предлага:
- Въвеждащо обучение;
- Работна среда с добри практики и позитивна атмосфера;
- Реална оценка на трудовото представяне, възможност за развитие и мотивиращо възнаграждение;
- Сигурно работно място, възможност за развитие и професионална реализация в голяма международна компания.
Ако някое от предложенията представлява интерес за Вас, моля изпратете своята професионална автобиография, в която следва да посочите минимумът категории лични данни за съответната позиция : име и фамилия; телефонен номер; имейл адрес; данни за професионален опит; данни за образование и обучение; лични умения; говорими езици; комуникационни, организационни/ управленски, професионални и други умения; данни за правоспособност за управление на МПС ако такива данни се изискват за съответната длъжност.
Най-учтиво Ви молим да не включвате други лични данни в автобиографията си.
Контакт с нас:
e-mail: [email protected]
тел.: 0899992437
Верига супермаркети T МАРКЕТ
Т МАРКЕТ е доверен партньор за практично пазаруване на своите клиенти в 62 малки и големи градове в цяла България. Във всички наши 112 магазина може да намерите разнообразие от пресни и свежи хранителни продукти, както и голям асортимент от домакински стоки. Към момента за Максима България работят над 2300 души в цялата страна.